Vyjádření k recenzi na YouTube Koloběžky KUGOO M4

Dobrý den ,

jsem majitel eshopu VIASHOP a tedy bych se rád vyjádřil . Pan se asi po třech dnech ozval, že došel odkudsi ze servisu a chtěl po našem shopu kotouč a pneumatiku , že je jinak scooter nepojízdný . Mávl jsem nad tím rukou a hned u dodavatele jsem začal dojednávat, aby bylo co nejdříve u zákazníka. Bohužel náhradní díly jsem nezkontroloval (ano, moje chyba. A s pokorou jsem se panovi do mailu za to omluvil) a dodavatel doručil kotouč a duši .To vše jsme udělali pro pána ZDARMA (bez podání reklamačního protokolu, či zahájení reklamace) Navíc musím podotknout, když pan už tedy "reklamoval" zboží , tak jsme navrhli , že vrátíme peníze nebo dodáme náhradní díly. Jelikož pán v emailové komunikaci s námi vyhrožoval a psal vulgarismy, tak už tehdy jsem byl pro, že pánovi vrátíme peníze . Toť k této situaci. Reklamace řešíme přímo s dodavatelem a né s obchodníky Aliexpresu :) (pozn. zkuste reklamovat něco na Aliexpresu :) ) Vyreklamovali jsme vadný motor i vadné baterie a díky naší obchodní síle u dodavatele , tyto vady dodavatel a my řešíme hned ve prospěch našeho zákazníka . Nyní připravujeme shoowroom , kde bude možnost konzultace i vyzkoušení scooteru různých druhů . To je asi vše. Jen na závěr se zeptám , když jsem se dostal i ke komentářům . Vidíte zákazníka , či komentář, že si někdo objednal, zaplatil a zboží nedostal ?! ... děkuji to bude asi vše .

 

https://www.youtube.com/watch?v=Ow5fuXj6ryg

Načítám, prosím vydržte...

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tímto souhlasíte. Více informací

Souhlasím